Siłowniki obrotowe serii 69

  • Siłowniki magnetyczne z amortyzacją serii 69
Siłowniki magnetyczne z amortyzacją serii 69

Siłowniki magnetyczne z amortyzacją serii 69

Siłowniki Camozzi serii 69 stanowią wysokiej jakości ofertę siłowników magnetycznych, które znajdują szerokie zastosowanie w różnego rodzaju operacjach. Siłowniki te wyposażone są w regulowaną, dwustronną amortyzację pneumatyczną. Ich prosta, a zarazem solidna budowa oraz wykorzystane do ich produkcji wysokojakościowe materiały, pozwalają na zastosowanie siłowników w ekstremalnych warunkach, zachowując optymalną wydajność.

Siłowniki wahadłowe serii 69 posiadają zębatkę oraz koło zębate osadzone na dwóch łożyskach ze stali hartowanej. Poprzez śrubę regulacyjną możliwe jest odsłonięcie zespołu współpracujących części: koła zębatego i zębatki. W głowicach znajdują się zderzaki na śrubach, pozwalające dostosować kąt obrotu o ±5°. Stosowany w siłownikach smar stały eliminuje konieczność smarowania zewnętrznego. Siłowniki obrotowe serii 69 są dostępne w 7 różnych średnicach i spełniają szeroki zakres wymagań technicznych.

Właściwości siłowników serii 69:

  • Magnetyczne, z amortyzacją
  • Siłowniki produkowane są w dwóch wersjach – męskiej oraz żeńskiej
  • Prosta budowa
  • Kąty obrotu siłowników: 90°, 180°, 270°, 360°
  • Średnice tłoka: Ø 32, 40, 50, 63, 80, 100, 125 mm

Specyfikacja techniczna:

Rodzaj konstrukcji z wbudowanymi szpilkami ściągającymi
Działanie podwójnego działania
Materiały głowice/rura/korpus = aluminium
zębatka = stal
uchwyt prowadzący zębatki = żywica acetalowa
koło zębate = stal utwardzona
uszczelnienia = NBR
Sposób montażu przez otwory gwintowane w korpusie lub za pomocą uchwytów serii 60
Średnica tłoka Ø32, 40, 50, 63, 80, 100, 125
Zakres temperatur pracy 0°C ÷ 80°C (dla suchego powietrza – 20°C)
Standardowe kąty obrotu 90°, 180°, 270°, 360° (inne kąty obrotu dostępne na życzenie)
Łożyska Łożyska kulkowe (prowadzenie Ø32 mm, teflon i brąz)
Ciśnienie pracy 1 ÷ 10 bar
Czynnik roboczy czyste powietrze, bez smarowania.
Jeśli prowadzone jest smarowanie powietrza, zalecany jest olej ISOVG32. Raz rozpoczęty proces smarowania musi być kontynuowany do końca eksploatacji.

 

karta siłowników obrotowych serii 69
karta siłowników obrotowych serii 69 ENG
siłownik obrotowy